sumeyyeee93 dimii, bende gazlı kolk diyince o neymiş bizim zamanımızda o yoktu diyolar çocuktur ağlarmış 😃 he canım he milletin çocuklarınıda görüyom gık demiyo yiyo uyuyo uyanıkken herkese gülüyo 😄 bizimki damarı tutsun terör estiriyo 😃 şu son günlerde ben sinirlenince az sesimi yükseltiyırum bi cırlıyo nee der gibi güler misin ağlar mısın 😃