babyandmoms Arkadaslar 4. Ay aşısını olalı 3 gün oldu geceleri ağlıyor uyumuyor meme reddi yapıyor hiç bir şeyle oyalayamıyorum sizde de oldu mu acaba başına gelen varsa kaç günde nasıl geçti ?
hunilimomm babyandmoms gecen hafta cuma olduk 2 gün huysuz oldu ağladı calpol verdim sürekli kucaktaydi
busra37 babyandmoms ben bunun aşıyla ilgisi olmadığını düşünüyorum ama tabi siz daha iyi gözlemlerseniz.. bebeklerin 4.ay atağı baya uzun ve cafcaflı geçiyo kızımdan biliyorum o olabilir bence
babyandmoms hunilimomm bende veryrm calpol kucaga bayılan cocuk kucakta bile huysuz ya aşıdan önce cok iyiydik
babyandmoms busra37 aşıdan önce cok iyiydik geceleri uyurduk şimdi ağlamalar uyumama meme emmeyi cok seven cocuk 8 saat emmedi hiç zorlaya zorlaya emzirdim memeyi reddediyor
sumeyyeee93 busra37 Bu 4.ay ve aşısı gözümü çok korkutuyor aslında ikinci çocuğum ama yinede hazır değilim ataklara 😂😞
Sebdem babyandmoms aşı değilde atak bence başımıza gelen :( bizde günlerdir uyumuyoruz, sürekli ağlıyor kaşlar hep çatık😅 memede bağırınıyor, tez zamanda 5. ay gelsin atak geçsin amin
dere-07 babyandmoms aşı da bir sorun olmadı ama dört aylık bebeklerde sanırım hep böyle oluyor bizde huzursuz durumdayız ama aşıyla alakası yok durumumuzun
Aylin_63 Bizde ateş oldu bugün yaptık 39 du şurup verdim daha da yükseldi acile gittik.şuan yeni yeni uyuyor ateşi 37 lerde şuan
busra37 baris ben 3aydır ataktan çıkmadık hissindeyim 😄 ağlayarak uyanmalar hafifledi çok şükür bi kaç gündür
busra37 babyandmoms bu durumlarınhepsini yaşadık 4. Ayda ama aşıya hiç bağlamamıştım. 4.ay Atak dönemi zorlu olduğunu duymuştum ona bağladım ben. Benim kızımda 6saat emmemişti. Allah yardımcınız olsun. Her ne yüzünden böyke olduysa iniaAllah en yakın zamanda geçer
Sariballim babyandmoms canım aşıyla bir ilgisi yok o aylarda meme reddi yasanıyor bizde yasadık bir kaç haftaya geçer 🙏🏻
eminesbr Ne atakmış bugün tam 4 aylık oldu ama sabahtan beri daha bir günde bezdirdi beni birde aşısı var 🙈 huni takıp gezicem