ecrinkurt831 çevresinde ihtiyaç sahibi tanımadığı arkadaşlar varsa Biz de deprem bize değil çok kötü borç harçlar içinde başka şehire yerleştik 1 yaşında kızım var Daha geçen gün onun bez parasını bile başka bir arkadaş karşıladı Allah razı olsun o derece Kötü duruma düştük Hani Daha ne diyebilirim bilmiyorum ama eğer çevresinde gerçekten ihtiyaç sahibi Tanımayan varsa bize de el uzatabilirler bu ramazan ayında mübarek ayda