Mmdr bizde ayrı oturuyoruz ama kayinvalidem yabancıya vermeyelim diye fitremizi kendi veriyordu ben verdim sizinkini diyordu ve asla içime sinmiyordu benim eşimle konuştum annenin verdiği başımızın gözümüzün sadakası olsun fitremizi kendimiz verelim evimize para giriyor sonuçta dedim tabi öyle verelim dedi ve ayrıdan kendimiz verdik çok şükür