Hanımlar, ben sebebini doktora sorduğumda, genelde zayıf bebeklerde ve sezeryanla doğan bebeklerde olur dedi bana. Size sebebini söylediler mi ? Aslında öğrenmek istediğim bizlik bir şey yok değil mi ? 😔 Yani mesela benim oğlum altını açtığımda bacaklarıyla beraber tüm popoyu yukarı kaldiriyor acaba bu hareket olumsuz etkiler mi ? Doktor bize şöyle yapın böyle yapın demedi sadece çift bez kullanın dedi ? Size neler söylediler ?