Glsmarjn bende iki tane bebek arabası var biri travel sistem diğeri baston gibi. İkisinin de artıları ve eksileri var. Öncelikle travel aşırı pahalı diğerleri daha uygun. Travel aşırı ağır yokuş falan çıkmak, basamak çıkarmak ölüm gibi, aşırı büyük olduğu için bir yere giderken çok eşyamız varsa arabaya sığmıyor parçalayıp anca sokuyoruz bazen arabanın içine alıyoruz. Baston çok hafif sürüşü çok kolay ama çanta veya alışveriş poşetini arabaya asmak imkansız gibi hemen havalanıyor. Baston, travel kadar korunaklı değil güneşi, rüzgarı yağmuru falan çok fazla engelleyemiyor ama küçük olduğu için arabaya çok kolay sığıyor. Biraz kendi ihtiyacınıza göre değerlendirip seçim yapmanız lazım. Bu arada travel sistemi chiccodan almıştum modelini hatırlayamıyorum, baston da xiaomi mitu. İkisinden de çok memnunum tavsiye ederim