Pnay Nida00 bizimde ilk bayramımız olucak. Bütün gün bayramlık araştırdım internetten😂tabiki bulamadım heyecandan olsa gerek hepsi basit geliyor gözüme 😬
Catlakbiranne Oğlumla 4. Bayramımız büyüyor gözbebeğim 🥺 Oğluma gömlek pantolon takım aldım kendime de elbise hazırız biz ❤️
3310umbozuk İki kızım var, ikisinde de aynı kıyafeti aldım çok heyecanlıyım bir an önce gelsin bayram 🤩 Eşimle kendime de farklı ton aynı renk bişeyler aldım bakalım kombin kombin gezecez bütün gün
acemi_ana Nida00 oğlumun 3. Bayramı kızımın ise ilk kızıma hamileyken almıştım oğluma ise bugün çıkıp bakacağız evet heyecan var ama buruk bi heyecan kuzenimi eşini ve çocuklarını depremde kaybettik çok acı bi durum sadece bi tane kızı kaldı sağ olarak o kız için içim parçalanıyor sevindirmek için bugün ona da alacağım bseyler size söylemiyorum ama bazı insanların hiç bişey olmamış gibi devam etmeleri çok garip binlerce insan öldü hâlâ bulunamayanlar var enkaz içinde giden bedenler var bunca şey yaşanmışken insanların paylaşım yapmaları bişey demiyorum 😔😔 gerçekten size istinaden yazmadım yanlış anlamayın tabikide alacaksınız çocuğunuza genel olarak yazdım!!
Meraklimama Nida00 babanesi oğluma geçen sene yeşil lcw den almıştı şimdi küçüğü giyiyor kapüşonlu falanda olur havaya göre giyip çıkartırsin mis gibi .
Domino Deletedmom_39 canım düşürdüğün bayramlık ihtiyacı olan birinin hayranlığı olabilir yani bulan kişi belki çocuğuna giydirir bayram da. Böyle düşünün sadakaniz olsun. Ben birsey kaybedince böyle düşünüyorum ☺ moralinizi ve hevesinizi bozmayın lütfen 🤗
Beyzanur7 Nida00 ne guzel maalesef bende hiç heyecan vs yok bizimde ilk bayramimiz olucak ama eski bayramlar gibi kalmadı artık ..kimsem yok aksine bayram seyram vslerde hüzün kaplar sevmem istemem o günün gelmesini ..ama tabi oğluma illa bayram için degl de hem bayramda giyer öle evde de olsak eksik bırakmak istemedm tişört salopet aldm hemde yazn giyer die ..
Denizinanne Nida00 ayy benim eşim kendi almak istedi oğlumuz henüz 22 günlük aldığım beyaz bir tulum vardı bende onu giydirmeyi düşünüyorum bakalım ama eşim gidip almazsa inşallah
Busra9554 Tatlican iki dolmuşla gidiyosun ama yakın. Benimde arkadaşım ve teyzem yazlıkta oturuyo. O yüzden yazlığı biliyorum. Dere boyunda..
Tatlican Busra9554 Bizde köprü basina yakınız sizinle yazmistik sanki birkere teyzem yakin demistiniz