Nurcaanhas Bayram zamanı havalar nasıl olur endişeliyim. İlk bayramımız bizimde 7 aylığız. Heyecan var ama bi yandan da stres durucakmı bunalıcammı stresi neyseki kayınvalidelerle akraba gezisi yapıoruz zorlandıkca onlara veririm 🫢🫢
Nida00 Nurcaanhas Kız nasıl rahat ediyorum nasıl dinleniyorum küçük elden ele seviliyor yoruluncada uyuyor yine aynı olursa ne âlâ rahatlık var 😂😂
Nida00 KumsalDerya Bizimki kıyafetlerinden çıktı yeniden almamız gerekiyor hediyelerde herkes aynı şeyi düşünmüş ahahah herkes diyor küçük alan çok olur diye büyük aldım kimse küçük almamış bebemin hediyelikleri hep 1 yaş ahdhdhdhh
KumsalDerya Nida00 Bende büyük almıştım hediye felan gelmişti küçük büyük bu senelik kıyafeti çok zayıf olduğu için çoğunu çok kullandı eskitti hatta ama yazlıkları pek kullanmadk Yazın doğum yptm kullanmadıkları mi ablama verdim doğum yapacak oda
Nida00 hhacerozer Gerçekten çok zor oluyo bebekle pazartesi yolculuk yaptım eşim yanımdayken bi nebze ama eşim olmayınca çok zorlandım yol bitmedi heryerim tutuldu 😂
Nida00 alev1 Ay evet çok tatlı şeyler var ama bi kısa salopet gördüm aklım çıktı 500 tl ya avuç kadar salopet 😂
Nida00 Kbrbisi28 Çok güzel ya bizimkisi şu an bişey anlamıyor 5 aylık yabancısıda yok şimdilik ben onun yerinede heycanlanıyorum 😁😁
Meraklimama Nida00 babanesi oğluma geçen sene yeşil lcw den almıştı şimdi küçüğü giyiyor kapüşonlu falanda olur havaya göre giyip çıkartırsin mis gibi .
Sinem57 Nida00 eveeett👍ilk bayramımız ya aslında nostalji yapıp fotografcida bi aile fotosu çekilsek nasıl fikir ama😉
Azra41 Nida00 Aldık 😄 hatta 3 tane bayramaligi var 🙊 valla bende hiç heycan yok bayram diye ama kızıma biseyler almak çok güzel 😍 eşim bugün almış takım kendisi beğendi taçina kadar bizde 5 ay 4 günlük olduk 🥰
Sevvalboke Nida00 oğlum ve kızımın birlikte ilk bayramı ama hiç bayram hevesimiz yok depremden sonra günlerin de tadı yok çok şükür hepimiz iyiyiz ya . Aslında alayım birlikte hatıraları olsun diyorum ama işte okadar yakınımız gidince bayramda olmuyor ki