12 günlük bebecik henüz kendini hala sizin karnınızda sanıyordur. Dış dünyaya hala adapte olabilmiş değildir. Doktorum sık sık emzirmemi söylüyordu. Bende bebeğim istediği sürece sık sık emziriyordum ki bağımız güçlensin diye. İlk zamanlar gece beslenmesinde zorlandıgım içinde yanımda yatırıyordum uyanınca hemen emziriyordum. Yani kuacaga alma alışır hurafelerine hiç kulak asmıyorum. Bebeğimle bağımız güçlensin diye kucağımada alıyorum yanımdads uyutuyorum kim ne derse desin bu günler bir daha gelmiycek :)