Dilaraortacc canım ben çocuk gelişimi uzmanıyım malesef annelik kitaplarda yazdığı gibi olmuyo sen o arkadaşa de ki pedegoglar çocukları kıyaslamayın bazısı 7 aylıkken yürür bazısı 2 yaşında ve bu iki çocuk da çok normaldir yani diyolar. Bide ben şahsen bu tarz insanlarla arkadaşlık etmeyi asla önermem yine kendi fikrin ama bu tip toksik insanlar çocukdan olmasa bile başka bişey bulur yine delirtirler insanı. Arkadaşlım etceksen de çocuk hakkında yorum duymam istemiyorum de kapasın çenesini