Dilaraortacc Kızlar bebekler ne zaman yatarken kalkıp oturuyorlar merak ediyorum bebegim şuan tam 7 aylık yuvarlanıyor ben oturtunca oturabliyor bu kadar
Eymenzumraemine Dilaraortacc benim kızım tam 9 aylık ortalama 1 aydır uyanıp beşikte ayaga kalmıyor kanepeler den tutup Kalmaya başladık biz çok şükür elhamdülillah
Yasemin38 Dilaraortacc canım bu durumlar internette ne yazarsa yazsın her bebekte farklı dönemlerde oluyor o yüzden kafana takma😀vakti zamanı gelmeyince ne yaparsan yap olmuyor😉
Dilaraortacc Yasemin38 haklısın da komşum benim.bebegim 5 aylıkken kendi dönüp oturuyordu dedi sok oldum açıkçası
nazlimom_ Dilaraortacc 5 aylıkmıı bana doktorum 4. Aydan sonra oturtmaya başla demişti ozamanlar oda 10-15 dk yani sizin komşu 2 aylıkken falan oturtmaya baslamıs heralde 😂
Yasemin38 Dilaraortacc normal canım 40 günlükken konuşup yürüyen bebeklerde var😂😂bakma sen komşuna çevreden bu gibi yorumlar bitmez zaten canım. Dönmüyor mu, emeklemiyor mu yürümüyor mu,konuşmuyor mu, niye zayıf, niye kilolu bitmezde bitmez
Nimess57 Dilaraortacc 5 aylık tamam dönsünde nasıl oturmuş ya valla tebrik ediyorum böyle bebekleri 😂😂😂😂 sallamış biraz bence
Dilaraortacc nazlimom_ çocuk gelişim mezunu sürekli beni darliyor Bebeğine şu oyuncağı al gelissin vs diye daraldım resmen bi onun söylediklerine bakiyorumnbi burda yazanlara
nazlimom_ Dilaraortacc bende cocuk gelişimi mezunuyum kreştede calıstım bencede bi bilgisi yok arkadasın bence dediklerine takılma 😅
Suuraisra Dilaraortacc canım ben çocuk gelişimi uzmanıyım malesef annelik kitaplarda yazdığı gibi olmuyo sen o arkadaşa de ki pedegoglar çocukları kıyaslamayın bazısı 7 aylıkken yürür bazısı 2 yaşında ve bu iki çocuk da çok normaldir yani diyolar. Bide ben şahsen bu tarz insanlarla arkadaşlık etmeyi asla önermem yine kendi fikrin ama bu tip toksik insanlar çocukdan olmasa bile başka bişey bulur yine delirtirler insanı. Arkadaşlım etceksen de çocuk hakkında yorum duymam istemiyorum de kapasın çenesini
joyfulmom Dilaraortacc valla bir baktım ki dönüyor yuvalaniyor kalkıp oturuyor çok anlık oluyor bugün yapmadığı şeyi ertesi gün bakıyorum ki yapıyor. Şimdi de tutunup ayağa kalkıyor adım atıyor 11 aylık 😂 Valla hiç beklemediğiniz anda yapıyor
Kalbenbagli Dilaraortacc benim kızım 8.5 aylıkken kendini oturtmaya başladı aynı zamanda tutunup kalkmaya da başladı. Ama her bebek farklı dır sizinki de mutlaka yapacaktır zamanı vardır
Eskibirtanidik Dilaraortacc 8,5 aylıktı bebeğim kendi kalkıp desteksiz oturmaya aynı anda başladı. O zamana kadar desteksiz oturamıyordu. Bebekler hazır olunca bir yolunu bulup yapıyorlar herşeyi zaten.