purpleviolet Her kelimenize can-ı gönülden katılıyorum o kadar güzel açıklamışsınız. Ben de sancımla hastaneye gidip sabahtan akşam üzerine kadar sancı çekip bebeği kanala girmediği için sezaryene alınan bir anne olarak, düşüncesinin yersiz olduğunu söyledim iyi niyetle, çünkü o saatten sonra tek önemli şey bebeğimin sağlıkla kucağımda olmasıydı gerisini düşünmem yersizdi😊 Gerçekten şu düşünceden vazgeçsek keşke sezaryen olan anne daha az anne olmuyor ki 🤷♀️ Hatta keşke o kadar sancı çekeceğime başta sezaryen olsaydım diyorum o kadar rahat geçirdim şükür ama yine o sancıları bile unuttum tek gayem bebeğimdi🙏