Kızlar 25 gün önce doğum yaptım ama kafamı kurcalayan bir durum var ilk hamileliğimdi ve devlete gitmek istiyodum sonra devlette düzgün doktor bulamadım şehir hastanesinede randevu bulamıyodum bende özele gittim sonra herşey normal ilerledi son hafta şehir hastanesine gittim oda normal dedi bende sancılarım başlayınca şehir hastanesine acile gittim 8 cm açıklık vardı ama bebeğin başı büyüktü 38. Haftadaydım bebeğin başı 41+5 . Haftayla uyumluydu bebekte büyüktü doktorlarda orda hemen normalden sezaryene çevirdiler acil sezaryen oldum ama aklımda hep özele gitseydim normal doğurabilirmiydim acaba sorusu var ? Siz ne dersiniz