Profanne Abc_1010 iki isim koydum ilk oglumu ben ve herkes iki ismiyle seslenir tek seslenen daha hiç duymadım 3 yasında Mert Ali derler ama bizimki kısa ve uyumlu bazıları iki isim diye abartıyor Ahmet Cüneyt gibi mesela uyumsuz ve uzun isim koyan cok var ben öyle sevmiyorum gönlüm tek isimden yanadır her zaman ama esim Ali kısa yanına Mert olsun dedi kıramadım o yüzden kabul ettim herkeste öyle söyler
Kayra-moms1 Abc_1010 Ben tek isim taraftarıydım. Hamza Kayra koyduk babası illa kendi adımı koyucam diye tutturunca ortayı bu şekilde bulduk. Ama ben ve çoğu kişi (hatta kendi de dahil😀) Kayra diyoruz.
Azra41 Abc_1010 kızımın iki ismi var herkes bilmiyor biz evde alışsın diye iki ismiyle sesleniyoruz. 😊
Emily37 Abc_1010 her iki çocuğumunda iki ismi var.iki ismiylede sesleniyorum çocuklarıma.oğlumun okulundakilerde öğretmenleri dahil iki ismini kullanıyorlar.ancak çok kızarsam ikinci ismiyle daha çok sesleniyorum oğluma o zaman kızdığımı anlıyor.kızım daha 5 aylık genelde iki isminide söylüyorum ama çevredekiler Zeyno diye sesleniyorlar pek ikinci adını kullanmıyorlar bakıyor şimdilik.
Abc_1010 Hndealnathn Nurcan0 Beraninannesii sarmaliklahana GizemAyd35 [silindi] Huzur_kokulumevlat delirmeceler Emily37 Hepinize teşekkür ederim anlaşılan ben de hep 2 isim seslensem daha iyi olacak alışması için. Allah bağışlasın yavrularınızı🥰
Huzur_kokulumevlat Abc_1010 bazen iki ismiyle bazen de ilk ismiyle sesleniyorum ama tek ismiyle seslendiğim de bakmıyor iki ismini söyleyince tepki veriyor 🤗 10 aylık
delirmeceler Abc_1010 sadece bilsinler diye arada iki isimle hitap ediyorum onun dışında genelde ilk adlarını söylüyoruz kızdığımda ikisinide söylüyorum 😂
purpleviolet Egiskom Benim de iki ismim var ve birinden hep nefret ederdim. Öğretmenlerim de kısa diye hep sevmediğim ismimi söylerdi. O nedenle oğluma tek isim koydum 😂
Egiskom purpleviolet bende iki isim takıntısı anlamıyorum 😂 Bazıları yazıyor ya şu ismi koycaz yanına ne yakışır. Zorla isim buluyolat ikinci olsun diyr
[silindi] Kızım 2.5 yaşında doğduğundan beri iki ismini de kullanıyoruz. Birtek benim babam, kayinpederim ve eşimin dayısı ilk ismini söylüyorlar. Gerisi herkese diyorum iki isim kullanın diye. Birine alışır diğerine alisamaz diye düşündüm bende
GizemAyd35 Bizde de aynı sorun.. Ben kızımın cinsiyeti erkek biliniyorken doktorumuz da erkek demisti. Rüyamda kucagima bir bebek verdiler ve ismi Zeynep diyordum.Eşimin arkadaşı memleketinde uzağız o da Zeynep olarak kız gördü ilginç bir şekilde bu durum beni çok etkiledi ve Zeynep Alin koydum. Alin aşılamaya çalışıyorum ama herkes farklı telden çalıyor napacagiz bilmiyorum 🥹😂
sarmaliklahana Abc_1010 kızımın 2 ismi var. Bende o dğşğncede oldugum için 1. İsmini kullandık suan 18.5 aylık. Kendini adını soyadını falan öğretirken 2 isimle öğreticem ama düşüncem o yönde
Beraninannesii Abc_1010 Oğlumun ismi Ömer Berâ ikisini söyleyince bakıyor Berâ diyince bakmıyor . Ömere alistirdi herkes ben ne kadar düzeltmeye calissamda eşim de dahil hep Ömer diyorlar. Esiminde suçu var Sadece Ömer koyucaz dedi herekese kimliğine Berâ’da yazdırmış madem yazıldı söylensin istiyorum bende.
Deletedmom_75 Abc_1010 Ne alakasi var neden karmaşıklık yaşansın, kızımın iki ismi var doğduğundan beri iki ismiyle sesleniyoruz.
Nurcan0 Abc_1010 oğlumun adı Kemal Miraç. Ben daha çok miraç diyorum. Eşim, ailesi ve benim ailem kemal diyor. Görümcem ikisini birden söylüyor karışık yani. 3 ay 10 günlük daha
Hndealnathn Her zaman kulak asinali olsun diye 2 çocuğuma da doğduğu andan itibaren 2 ismiyle seslendim ve öyle de seslenilmesini istedim.