Abc_1010 Merhaba,Bebeğin iki ismi varsa tek ismiyle seslenmek gerekir ilk zamanlar diyorlar (kişilik karmaşası yaşıyorlarmış). Ben de merak ettim sizler nasıl sesleniyorsunuz anneler?
birmelekannesi2 Abc_1010 merhaba , kızım 3 yaşına girecek doğduğundan beri iki ismiyle hitap ediyoruz ama şuan ilk kez sizden duydum karmaşa olayını ne gbi bir şeyi oluyor acaba
Dedimolabilir Abc_1010 kizimin adi bilge mira genelde mirayi kullaniyoruz ama bilge diyenlere de bakiyor bazen bende sesleniyorum bilge diye bakiyor sonucta okunurken ezani o sekilde okundu.
ehlenmomyy Abc_1010 ogluma kısa oldugu icin direk yigit alp diye sesleniyorum kizimin ismi eslem öykü. Benide öykü diye aliştirdilar eslemi ben koymuşum halbuki sürekli öykü diyorum
purpleviolet Egiskom Benim de iki ismim var ve birinden hep nefret ederdim. Öğretmenlerim de kısa diye hep sevmediğim ismimi söylerdi. O nedenle oğluma tek isim koydum 😂
Abc_1010 birmelekannesi2 ne bileyim ben de anlamadım çift karakter olabiliyormuş,bir süre tek seslenin diye söylediler çevremizdekiler tabii yanlış da olabilir ama bazen tek bazen iki isim sesleniyorum ne bileyim ne gelirse ağzıma o an😂
Abc_1010 ehlenmomyy Allah bağışlasın.. ismiyle büyüsün☺️ ben de tek çift karışık söylüyorum ama bazıları tek diyor😀
Acemianne1907 gulcezerenarslan eğer oğlum olsaydı Can Bartu koyucaktik kız oldu Hayal Efsun koyduk eşim koyu Fenerli çok istemişti Can Bartu olmasını maşallah ismiyle yasasin :)
Ceydizen Abc_1010 çok teşekkürler Allah sizin yavrunuza da uzun sağlıklı ömürler versin ben ve eşimde iki isimliyiz biz seviyoruz iki isim olayını o yüzden
Derya-Anne Abc_1010 valla 2 tane çocuğum var ikisininde 2 tane ismi var kızımın ırmak nazlı genellikle nazlı’yı kullanıyoruz arada bazen ırmak deriz ama dışarıda çoğu kişi 2 isminide kullanır oğlumun ismi muhammed aras onada genellikle muhammed uzun olduğu için aras’ı kullanıyoruz onada yine arada bazen muhammed deriz hani ismini unutmasın diye onada dışarda genellikle 2 isimini birden kullanırlar
Mevacanimkizim Abc_1010 2 buçuk yaşında kızım adı Eylül Meva genelde Eylül diyorum alışkanlık oldu arada ikisini söylüyorum o an ağzıma hangisi gelirse işte 😁 çift karakter olayı ilk defa duydum
asrinhatasi Abc_1010 biz de kişilik karmaşası olmasın diye tek isim koyduk. Eşimin iki adı var ikinci adı kısa ben ikisini de söylüyorum. Ama ailesinde iş yerinde bir ismini söyleyip diğerini söylemiyorlar falan bu hoşuna gitmediği için tek isim istedi. Bir de kuzenlerim de iki isim bir ismiyle hitap ettik okulda diğer ismiyle hitap etmişler. İki isimlilerde hep o isim karmaşası oluyor.