Egesmom09 Kbckr52 40ı çıktığından beri hep 9.30-10 gibi banyo yaptırıp emzirip 10.30- 11 gibi de yatırıyorum. Genelde 2.30-3.30 ve nadir olarak 4.30-5.30 gibi uyanıyor. Düşününce de küçük olduğu için acıkıyor diyorum çoğu zaman bir sefer uyanıyor hemen emzirip yatıyorum.
Buketdua Bebeğim 3,5 aylık yeni ıkınmaları geçti. Çok zor ama sabır. Düzenli olarakda biogaia veriyorum doğdugundan beri. O kurtarıcımız oldu bizim. 11 de uyutuyorum. 4 te ve 7 de emmeye uyanıyor.
Lidyos Benim bebem uykusuz bi bebe kabul ama bakıyorum bu başlıkta genel olarak 10-11den sonra gece uykusuna yatırıyosunuz. Ama melatonin en iyi salınım saati akşam 8 de başlıyor. En kıymetli uyku 8le 2 arasındaki uyku.
Sedasss Lidyos benim bebeğim akşam 8 den sonra hiç uyumuyor diyebilirim gece 12.30 a kadar odayı karanlık yapıyorum erkenden sallıyorum uyutmaya çalışıyorum yok