Kbckr52 canım benimde kızım 2 aylık oldu bugün benimki normal şartlarda 10-11 gibi gece uykusuna anca geçiyor. Sabah en geç 7.30da kalkıyor. Acıktığında uyanıyor öyle emziriyorum. Gaz sancıları benim kızımda da var. Her emzirmeden ve bez değiştirmeden önce gaz masajı ve bacak hareketleri yap, her emzirmeden sonra mutlaka ağızdan gazını çıkarsın daha rahat eder inşallah