Seha asudeyaman1 bende aptemil geçicem insallah bir sorun olmaz sma çok gaz yaoti ama hipp yapmadı keşke hicnmama vermesekte
asudeyaman1 Seha Tabiki her şeyden önce anne sütü çok kıymetli keşke vermesek doğru söylüyorsunuz.Aptamil i kullanmaya başlayın doktorumuz anne sütüne en yakın mama olduğunu, güvenebileceğimizi söyledi.
Seha Zuleyha__19 sakin üzülme canım bizde mama veriyoruz onun kısmeti oymuş demekki hangi anne isterki mama versin zorunlu kalınca mecbur
ayazasaf Seha bu ara hippe dadandılar 😄 bayadır kullanıyorum sütüm az diye bütün memeyi boşaltıyo hiç içmeme yapmıyor hemde ne kabız oluyo ne gazı
nagehanyorulmaz Ben aptamil veriyorum hem anne sütüne de devam ediyorum hiç sorun yaşamadım. sma da şeker var diye biliyorum maltodektrin içeriyor
selmapinar ben hiç denemedim bu markayı aptamil içiyor benim kızlar çokda memnunum sıkıntıda yaşamadık