Seha Sma kullanıyordum hipp geçtim hipp mamayı alan cocuk anne sütünü içmiyormuş doğrumu yasayan varmı mama+anne sütü veriyirum
Humeysa23 Seha hipp combiotic kullan canım. Ben doğdu doğalı öyle birşeyle karşılaşmadım bide hip combiotiğin içinde probiyotik ( bağırsak düzenleyici ) olduğu için gaz sancısını da en aza indirgiyor.
Zuleyha__19 Seha bi süre kullandım beni de emmeye devam etti ama kabız ve geniz akıntısı yaptı benim kızımda
Garfield Seha sma kullandım kabız oldu hipp combiotic kullandım kabız Bebekler için olan. O da doyurmadı combiotic olanda nişasta yok o yüzden kabız tapmadı ama doyurmadı da bir de kırmızı lekeler yaptı dokundu sanırım. Aptamil e geçtik mutluyuz.
Ulkeerr Bende bu ay başladım doktor önerisiyle öyle bi sorun yaşamadım çok şükür emiyor ama doyurmadığını söylüyorlar hippin bende değiştirmeyi düşünüyorum
Kbraesmags Hip çok acıktırıyor hipi kullandım gaz oldu kızımda sma kullanıyorduk ama en güzel mama sma
AlyaBaby Seha hiç öyle bişey duymadımm bız hipp combiotik kullanıyoruz ve meme emıyoruz ıkısınıde cok seviypr 1 yasındayız
ceylinnn Ben aptamil kullanıyorum, önce emzirip sonra mama veriyorum hiç sıkıntı yaşamadım. Doktorumda aptamilin tadı anne sütüne yakın emmeyi bırakmaz deyip önermişti.
Hatis Seha 4 buçuk aylık Hem hipp içiyo biberonla Hem de beni emiyo şükür Sıkınti yasamadık şükürker olsun Mamadan memnunum ama golden goat denemeyi düşünüyorum
Seha Zuleyha__19 sakin üzülme canım bizde mama veriyoruz onun kısmeti oymuş demekki hangi anne isterki mama versin zorunlu kalınca mecbur
ummuhanipekoglu aptamil ver canım ben aptamil verince beni emmeye devam etti. ama diğer mamalarda anneyi bırakıyorlar biliyorum ben.
asudeyaman1 Seha Seha hanım bu hipp ile ilgili son zamanlarda o kadar olumsuz şeyler okudum ki..Oysa organik diye çevremde insanlar çok anlatırdı.3 aylık bebeğime Allah'tan aptamil veriyorum da,ama diğer bebeklere yazık.
Seha asudeyaman1 bende aptemil geçicem insallah bir sorun olmaz sma çok gaz yaoti ama hipp yapmadı keşke hicnmama vermesekte