Sevgidgr ben bir gün ile başladım bu hafta. Yani biraz araştırdım. Vücut alışık değilse haftada bir ile başlamak bana mantıklı geldi. Şimdi bir ay haftada bir yapacağım. Sonraki hafta 2 gün, iki hafta sonra da 3 gün denemek istiyorum. Azıcık açlığa tahammülüm yok da :) siz su orucu diyorsunuz ama değil mi? Çünkü bazıları aralıklı oruç gibi cevap vermiş ama 🤔 bir günlük deneyimim kolaydı. Ama sonraki gün sabah deli gibi acıkmıştım. Yemeseydim de olurdu. Bir süre sonra iştah yine kapanıyor ama.. kendime güvenemedim:)))