Aryaliva benim de göğüs ucum yoktu silikon kullandım mecburen. Oğlum 2 aylık olana kadar silikonda emdi memeyi tutamadı ucu olmadigi icin hem de daha çenesi kuvvetli degildi. Arada meme vermeyi denedim beceremedi ama zamanla çenesi kuvvetlendi 2 ay civarında yine denemelerim sonucunda yavas yavaş bıraktı silikonu. Ki zaten 2 aya kadar göğüs ucunuz çıkmaya başlar. Bebeginiz memeyi emdikten sonra sütünüz daha da artabilir çünkü silikon dudak temasını engelliyor hormonları tetikleyemiyor bi yandan. Hem de bebegim mememden ememedi stresinden kurtuluyorsunuz🙂
1 aylık 60 cc yeterli kilo alımında sıkıntı yoksa doğum kilosunun iki katına çıktıysa sarılık vs yoksa mamaya da gerek yok bence. Oğlumda sarılık vardı ilk ay sarılığı oldugu icin mama kullandik 30 cc 2. Ayında kilosunu biraz arttirmak icin doktorumuz 15gün kadar gunde 2 3 kez 30cc anne sutune ek verdi. Kilosu istedigi duzeye cikinca biraktirdi. Sadece anne sutu aliyor su an 5 aylık gayet iyi kilo alımı. Siz stres yapmamaya çalışın en ufak bir laf sütünüzü etkiler malesef benim de öyleydi kafanızı dağıtacak şeyler yapın ve sütünüzü düşünmeyin öyle bir şey ki düşünmedikçe sütümün fazlalaştigini farketmistim. Bir de dua edin Allah bebeginizin rızkını bollastirsın diye 🤲