-erCansu- mysonmylove eşimde bana dedi kafayı yedin herhalde verdiğin peşinatadamı acımıyosun diye haha 😅 ya bana yükseltici yapmadı çnkü şuan sadece üst dişlerimde tel var sonra alta takıcak bide bi dişim brakete çarpıyodu ama onun ucu kırıktı hafif üstünü törpüledi brakete çarpmadı oyuzden henüz öyle bi işlem yapmadı belki alta taktıgında yüksektici yapar inş yapmaz 🤣 ya işte illaki alışıcaksın 10 gün geçsin zaten bi miktar düzelmesini bekler dolguyu çıkarmak için mesela 17 günde yamuk olan dişimdeki yarım görünen braketim tam görünmeye başladı düşün :)
mysonmylove -erCansu- alta takmadığı içindir ama umarım yapmaz alta taktığında da, telden çok o rahatsız etti beni, 17 günde değişiklik görünüyor demek ki süper, ben de gün sayıyorum bir sene kalsa daha dün 1 bugün 2, 363 günüm kaldı ühüüüü😂😂
mysonmylove _YanakReisinAnnesii benim de 10-12 ay sürecekmiş doktorumun dediğine göre, ayy kullanırım yaa bu kadar zorluğu çektikten sonra🙈 sonu güzel olsun inşallah sizin gibi 🙏🏻
-erCansu- mysonmylove off evet doktor bana rahat 1 bucuk sene dedi ben daha bi ayda çok şey bekliyorum hahaha 🤣 tabıkı hemde nasıl görünüyor değişiklik sanırım galerımde yuzmilyon tane diş fotografım olcak habıre çekip ilk fotoyla karşılaştırasım geliyo hahaha