Sevgili annişler dişlerime tel taktırdım, telin çok bi sıkıntısı yok şükür ama en arka üst çene dişlerime sağlı sollu yükseltici yapıldı, o çok rahatsız ediyor, çenem tam kapanmıyor, aranızda yaptıran var mı? Yemekleri o yükselticilerle mi çiğniyorsunuz bir tek onlar değiyor çünkü alta🤷🏻♀️