Derya-Anne Fdme 1300 TL’den mı bahdesiyosun canım eğer o ise hazirana kadar alabilirsiniz dediler bize geçen gün kapıya geldiler sosyal yardimlasmadan ordan biliyorum ama başvuru tarihine göre de son ödeme fark edebilir belki
eymeninannesi11_ Fdme son Mayıs mıs o da Haziran da yatacak öyle dedi bi tane bayan takip ediyorum orda söyledi ırmak kömürcü sanırım devlet işinde çalışıyor bu tarz bilgiler veriyor takip ediyorum
Yasirefeninannesi Ne güzel normalde gününde tam yatardı hatta sabahin 6 anda flaan artık salliyolar ,😀😀😀
Derya-Anne ilon doğalgaz ve ekktrikte vardı ama doğalgaz bitti sanırsam ve tek seferlikti 1 defa aldık biz 800 TL ama elektrik yardımı hala alıyoruz 1300 TL’den hariç
Zumrakarakiz Civciv123 ya ben 5 defa başvurdum her seferinde evde sigortalı var diye reddediyor ev yok araba yok eşim sigortalı çalışıyor diye iptal ediyorlar çok saçma geliyor