Dimitrina_kovaceva hayatımda verdiğim en dogru karardı 2.75di gözlerim ve lens kullanıyordum dünyagöze gittim ön islemler oluyor gözünüz uygun mu diye arastırılıyor önce benim korneamın inceldigini bu yüzden lasik olamayacağımı prk olabilecegimi söyledi, eger biraz daha bekleseydim maalesef hic lazer şansım kalmayacakmıs. prk da gözünüzde hicbir iz kalmıyor çünkü göze dokunulmuyor doktorlar daha sağlıklı oldugu icin bu yöntemi daha cok öneriyorlar ama direkt üzerinden uygulandıgı icin iyilesme süreci daha uzun 3-5 gün iken lasikte 5-6 saat sonra normal hayatınıza dönebiliyorsunuz, aynı sekilde görme lasikte kısa sürede düzelirken prkda 3-5 günü buluyor. ben gecen sene nisan ayında aynı gün icerisinde oldum ameliyatı. 10 dakika ya sürüyor ya sürmüyor hicbir acı hissetmiyorsunuz, göz üzeri kazınıp yakıldı ve temizlendi. gözler sırayla isleme alındı. cıkınca 10dk sonra uyusukluk geciyor ve 3 saat cok sancılı bir süreç yasadım berbattı sonra uyuyaklamısım uyanınca görüyorummmm diye haykırmışım😂 ertesi gün kontrol vardı koruyucu bir lens taktılar 5 gün sonra cıkacak dediler lensin durumuna bakıyor doktor kaymıs mı vs gözümü açabilmeme şaşırdı gayet iyiydim. ama eve gidince yine aynı felaket basladı aynı anda hem yanma hem batma hem sakır sakır yas akması hayatımın en acı günüydü. o gece hic uyumadım. 48. saatte hala gözümü açamıyordum dogum günümü gözüm kapalı gecirdim😂 4. gün artık hicbir acı duymadıgım gözümü rahatca acabildigim bir gündü. 5. gün randevuda doktorum lensi cıkardı yaranın oldukca iyilestigini catlaklar kaldığını onlar gectikçe görmemin düzelecegini söyledi. 3 hafta sonraya randevu verdi. miyopken hipermetrop olmuştum yakını görmemde gitmisti. ilk 5 gün yüz yıkamak daha yasaktı. 2.5 gün cok acılı gecti ama yine gider yine bu ameliyatı düşünmeden olurdum. gözümde görüsüm cok iyi durumda cok memnunum. 29. gün gittigim randevuda gözümün sıfırlandıgını makyaj dahil her seyin serbets oldugunu söyledi doktorum. ben tedbiren bir iki ay daha dikkat etmistim. damlaları cok özenle kullandım. herkese tavsiye ederim sifa diliyorum 🥰🙏🏻