Dimitrina_kovaceva 2021 yılında çizdirdim. Ankara mayagöz hastanesinde gözlerim miyop+astigmat 7-7,5 numaraydı. Kuruluk vs hiç yaşamadım, ışık hassasiyeti vs olmadı. Sanki hayatımda hiç gözlük kullanmamış da böyle doğmuş gibiyim. İyi ki yaptırmışım. Aldığım en doğru kararlardan biriymiş. Çok kısa bir işlem 5 dk bile sürmüyor. Sizi bayıltmıyorlar doktorla konuşa konuşa ameliyat oluyorsunuz zaten çok kısa süre yani. Sonrasında 1 gün numarasız bir lens takıyorlar gözünüze ertesi gün doktor onu alıyor. Bende hiç ağrı kızarıklık falan olmadı. Ertesi gün işe dönüş yani. Yurtdışından gelip 1 gece kalıp yaptırıp gidenler oluyormuş. Bir hafta sonra ve 6 ay sonra kontrolü vardı.