Belki içinizden ilkel öyle şey mi olur diyenler olabilir ama benim bebeğimde 4 aylıkken aynı şeyleri yaptı annem dediki eskilerden büyükler damagi düşmüştür kaldır emer derlerdi dedi bende nasıl yani anne dedim baş parmaginizi bebeğin üst damağında gerlertirip biriz baskı yapınca yukarı doğru düzelirmis annem yaptı ve bebeğim tekrardan emmeye başladı biberon da vermiştim o sıralar ama yine de mememi aldı reddetmedi