Ci2017 ben de aynı durumdayım, emzirme danısmanlarıyla görüştüm ettim ama yok bebekten bebeğe fark var, benimki aşırı inatçı biberonla vermediğimde krize giriyor. danısman dedş ki aç değilken yarı tokken kaşık biberonla ver, sonra saat başı az az kaşık biberonla vermeye çalış dedi, 4 gün ağlayacak ama sonra alışacak dedi, benimki de emmiyor iki gündür sadece gece iki kez emiyor