Mucizebebek Gari_de_Gari 😯 hem de 2 bebek maşallah diyeym ozman size❤️ Ben bir bebeğimle tuvalete gidemiyrm yemek işini eşim gelince hallediyorm😀
Gari_de_Gari Mucizebebek evet canım biri 3.5yaşında diğeri 2,5aylık herşeyi bende koştur koştur yapıyorum.Günlük işleri sıraya koyuyorum birini yapamadığım zaman kendimi çok suçlu hissediyorum deli miyim ne😂
Mucizebebek Gari_de_Gari 😁😂😁😁valla helal olsun ne diyeym Allah gücünü arttrsn. Benm kimsem yok eşimden başka 🤷🏻♀️ Bu yüzden bebeğime yalnz bakıyorm çok zorlanıyorm
Gari_de_Gari Mucizebebek bende yalnız bakıyorum bebelerimi ve 24 yaşındayım.Akşam oldumu bebelerden önce pert oluyorum bebe işi zor yav 😂😂
[silindi] 2prenss_annesieliff_ şuan piyasada sadece mercimek çorbası var gerisi eşim gelince yapıcam inşallah😅
Mucizebebek Gari_de_Gari 🥴ben de 26 yaşımdayım canm çok memnun oldum. İki çocuk arasında çok az bi zaman varmış zor oluyodur eminim. Rabbm güç versn hepimize 🤗
Acemianne1 2prenss_annesieliff_ Nohutlu kuzu kuşbaşı etli (sulu yemek) şehriyeli pilav Mevsim Salata Tatlımızda var Şekerpare Yemede tanında yat 👌😋