Prensesssannesiiii aynı durumdayım bebeğim 2 haftalık nerdeyse ve sütüm az geldi ilk başta. 10,20 cc anca çıkıyor benden sağınca. Sürekli aranıyor ağlıyor ağlayınca meme verince emiyor 2,3 dk sonra uyuya kalıyor. Yerine yatırınca çok geçmeden tekrar ağlıyor. Bazen uzun uzun emiyor ama yutkunma çok olmuyor. Bebeğim aç mı acaba diye doktora sordum aranması aç olduğu anlamına gelmez aranması emme refleksi yüzünden dedi. Emzik verebilirsiniz yani. Ama bazen kandıramıyorum emziklede ille meme verecem. Bebeğim düşük kilolu doğduğu için doktor mamaya başlattı. Aptamil prematil ve sma optipro mamalarını karıştırarak veriyorum. Günde 3,4 kez falan. Özellikle geceleri veriyorumki hem o rahat uyusun hemde biz uyuyalım diye. Çünkü beni emince doğru düzgün uyumuyor.