Güzel Kadın , kıymetli annem.. Aynı şeyleri yaşadık belki de. Her anneye yapılan baskı bu. Bu çocuk aç, bu çocuk üşür bilmem ne daha bir sürü boş laf. Sen annesin ve onun için en doğrusunu sen bilirsin bunu hiç unutma ve kimseyi de takma.Kızım ilk doğduğunda ilk hafta çok ağlıyor diye acile gittik. Orda bu çocuk aç dedi doktor mama başladık, kilo kaybı da olmuştu ve anne sütü de ek olarak içiyorduk. Asla bi zararı yok. Doymadığını düşünürsen ver gitsin. Başta meme tutmakta zorluk oluyor çünkü kavrayamıyorlar. Ben bunun için meme ucu çıkarıcı almıştım uğraşmıştım baya ve çene kasları da gelişmediğinden tam çekemiyor da olabilir.
Bana çok baskı yaptılar kendimi çok yıprattım o süreçte lohusalık ve doğum psikolojisi çok başka. Şu zamana kadar vücudumda yara çıkmamıştı düşün ki stresten Sedef oldum. O zamanlar yanımda olan şöyle bi konuşabileceğim kimseyi bulamadım içimdeydi her şey. Sen çok kıymetlisin, çokta güzel bir annesin. Yaşadığın zamanın tadını çıkar her şey gelip geçecek. O da büyüyecek. Şu minik zamanlarının tadını çıkar bol bol anı biriktirin. Elalem şimdi de konuşur yarın da.. hepsi boş kalabalık. İyi ki varsın, iyi ki varız .