Prensesssannesiiii yazdıklarınızı okudum da bebeğiniz çok iyi kilo almış, bez sayınız iyi sütüm yetmiyor düşüncesini çıkarın bence aklınızdan. Bebeğiniz daha küçük dış dünyaya alışmaya çalışıyor şu an bildiği tek şey siz ve meme :) o yüzden memede rahatlaması, sakinleşmesi sürekli memede olması ve emmek istemesi çok normal. Sadece meme sakinleştiriyor bu dönemde bebekleri. Benim bebeğim de 45 günlük inanın uyku harici hep memede kalmak istiyor, izin veriyorum onu rahatlatan ve güven veren şey bu çünkü. Ayrıca 10 cc ye takılmayın bebek pompaya göre daha güçlü çeker sütü ve ne kadar emerse vücut ona göre süt üretir damla damla da gelse bebeğiniz o sütü alır. Akrabaları atın bi kenara gerekirse kimseyle görüşmeyin bu süreçte faydası yok hiç birinin can sıkıntısından başka