Prensesssannesiiii
1.sağım ile bebeğin emmesi bir değil. Sağımda sütün belli bir kısmı boşaltılır emme ile bebek tüm göğsü boşalır..
2 ilk defa sağımla fazla süt çıkmaz çünkü göğüs makineyle sağıma alışık değildir.
3 sağlarken olumsuz düşünmekte sütü azaltır.
4 aç olsa 800 gr almazdı ve çiş kaka yapmazdı. 5 bebekler sadece açlıktan emmez.
Gazdan emer, anne ile temas kurmak ister.
Siz beyninizi az diye yetmiyor diye şartlandırmaktan çıkın lütfen başka insanların laflarına bakmayın emzirmeye dikkat. Bir memeyi emdi ya aynı memeyi bir daha ki emzirme de kısa süre tekrar emsin sütün yağlı kısmını alsın sadece sütün ön kısmını emerse o da çok gaz yapar