Emiree çişe geçip kakayı beze yapıyordu. 3 ay bu şekilde yaptı. Sonra yazın beziyle lazımlığıa oturtup yaptırmaya basladım. Cunku ayakta yapıyordu. Sonra bez kucuk geliyor diyip lazımlıgın icine serdim bezi. Öyle oturdu yaptı. Sonra bez bitmiş dedim tuvalet kagıdı serdim icine öyle yaptı. Daha ıkı haftadır gerçek tuvalete geçti. Lazımlık kaybolmuş dedim. Şuan 4 yaş 2 aylık. Hatta bugün ilk kez okulda wc ye yaptı kakasını. Size şunu diyim 3 ay once okula kaka yapacak deseler binde bir ihtimal bile vermezdim. Benım cocugum bile yaptıysa sizinkide yapar. Bir yıl oyun terapisi aldı. Yani cise gitsin kaka gelince bezini taksın ona karışmayın dedi pedagog. Bi süre idare edince yeni teklifleri de kabul etmeye basladı