Tecrübeli annelerim tecrübelerinize ihtiyacım var 30 aylık oğlumla tuvalet eğitimine başladık 1 Nisan günü beze tamamen bay bay dedik geceli gündüzlü ama bu gece altını ıslattığı için eşim geceleri bez takmamı söyledi siz ne diyorsunuz internette de geceli gündüzlü bezi bırakın diyor ve de oğlum hala gündüzleri söylemiyor çişini ben diyorum hadi gidelim diye o saman da bazen yapıyor bazen yapmıyor altına kaçırıyor daha büyük tuvaletini klozete hiç yapmadı hep altına yaptı nasıl bi yol izlemem lazım nerde yanlış yapıyorummm sizce