@Julo calpol 6 ay öncesinde verilmiyor yazmışsınız ama ben kızımın 2. Aylık aşısını yaptırırken yani verem aşısını sağlık ocağında ki hemşire ateşi çıkarsa 37.5in üstüne calpol ver dedi henüz şurup almadım daha dedim doktoruna yazdır o yazar dedi eğer 6 ay öncesi verilmiyorsa o doktor bize neden önerdi o zaman calpol ben kullanmadım orası ayrı ateş yapmadı çünkü