Leylasmsk Zombi benimde öyle oldu biraz ısıttım ocakta en küçük gözünde ( yada fırının 75 derecede 5 dk) daha sonra tekrar mayaladım o arada fırını da açtım içi ısındı bayağı kapattım mayaladığum sütü koydum 3-4 saat sonra baktım taş gibi olmuştu
Misssitare Zombi olmaz büyük ihtimalle lor yapabilirsiniz. Peynir altı suyuda elde etmiş olursunuz. O da çok yararlıymış. Ek gıdada kullanıyorum ben. Kahvaltı karışımlarında özellikle.