12-12-34-76 Ah canım anne, kendimi gördüm. Mis kokulu bebeğinizi bir öpün. Kizim 3 yas suanda ve sadece 4. Ay asisinda bu dediklerinizi yasamistik. Asiyla birlikte atak döneminede girdigi icin bu kadar zorluyordur. Ama inaninki geciyor. Biraz daha sabir. 💜