Dün aşı yaptık bebeğime hayatımın en zor gecesiydi ateşi sürekli 39lara çıktı canı çekiliyormuş gibi nefessiz kalana kadar ağladı ağlamaktan yüzü gözü şişti hastanede sabahladık. Bugün de çok huysuz kaç gün devam eder? Doktor 3 dedi ama sanki sonsuza kadar sürecek gibi