Dmtt06 45 günlük bebek zaten tarif edip aldıklarınızı gıyer yani güzel gıydrmekte. Kasttnz ne elbise giycek hali yok ya nolucak önemli olan rahat olması siE kolaylık sağlaması dışarda altını açarken üstünü drğişirken pratik olması için zıbın tulum daha mantklı yani ben hiç dikkat etmedm öyle şeylere hep zıbın altı pijama takımlarla cıkardım nerdeyse 3 aya kadar