Dmtt06 e bebek, civil, lc Waikiki 🌸 Fitilli tulumlar ve alt üst fitilli takımlar çok güzel ve çok kullanışlı oluyor ne çok inceler ne çok kalın hemde gezme için de hem spor hem şık hem rahat duruyor tavsiye ederim ben en çok o tarz alıyorum ☺️ Çeşit çeşit var önünde oyuncaklı olanları da çok şeker. E bebekte üçlü takımlar oluyor eşofman badi ve hırka tarzında onlar da çok hoş duruyor ama bu tarz hırkalı kombinler biraz büyüyünce daha iyi duruyor ☺️ Yine aynı şekilde kapüşonlu tulumlar çok güzel ☺️ Hele bebişiniz kız ise mükemmel saç bandları var kıyafetleri de çok cici ☺️