RRaahimee 3 yıl oldu ben ayaklarımı ufacık üşütsem hala gaz sancısı çekiyorum saygılaar 😂
Öncesinde sırtını ve ayaklarını kesinlikle sıcak tut gaz sancın varsa rezene çayı rahatlatıyor balım ve kimyon çayı tatları kötü olsada mecbur içiyodum ben ve klozete oturmak rahatlatıyor ben sezaryenliyken 2 3 ay hiç girememiştim normal tuvalete klozete gittiğime şükrediyordum inşallah çabucak ağrın acın geçer bebiş hoşgelmiş aramıza 😍