RRaahimee canım ben hamile kaldım kabız oldum aylarca kabız gezdim malesef basurum iyileşemedi bile. Sürekli kayısı kompostosu içiyordum yediğime içtiğime çok dikkat ediyordum ama 3,5 aydan sonra ancak normale dönebildim. Hormonlar etkiliyor o yüzden ancak zamanla geçiyor