babydd Sekerpare_ teşekkür ederim canım sana da çok geçmiş olsun aynen benim bebeğim de 1 aylıktı ben de neler neler yedim ama sütüm hala çok değil sağıyorum 30 ml çıkıyor yine de sürekli emzirmeye çalışıyorum
Oglumm_ babydd oda zamanla olur, bende öyleydim hep zayıf zayıf derlerdi, şimdi diyorum ne kadar safmışım güler geçerdim şimdiki aklım olsa, sende zamanla alışırsın takmamaya başlarsın 🌼
morlu_baby babydd aslında güzel gidiyor aynı benim bebeğimde bu şekılde demekki mama size yaramamış o zaman değiştirin , aptamille bir başlayın isterseniz
babydd morlu_baby o zaman ben bir de aptamil deneyeyim bazen 90ı bile tam içmiyor o yüzden fazlasını denememiştim hiç