babydd Arkadaşlar bebeğim bugün tam 3 aylık oldu ve 4400 kilosu var. 2300 doğdu sonra 2200e düştü baştan beri meme+mama şeklinde gidiyorum depremde evimi kaybettim sütüm baya azaldı şuan o yüzden 3 saatte bir mutlaka mama veriyorum sma comfort ama kilosu çok az çok üzülüyorum doktor da bir şey demiyor mama ver emzir diyor ama kilo alamıyor motor gelişimi çok iyi kafasını tutuyor oyuncakları falan tutuyor gülüyor Sağlığı da iyi kan verdik idrar verdik ama kilo alamıyor var mıdır bir öneriniz hangi mama kullansam?
Elevka_96 babydd 6 aylıkken doğduğunun iki katı kiloda olması lazım e sizinki almış zaten zayıf doğmuş yapılacak birsey yok maalesef 4 kilo doğan bi bebekle sizin bebeğiniz aynı olamaz kızım 2 700 doğdu şimdi 17 aylık 10.600 ancak bu kadar aldı ne yaptımsa olmadı kendimi yıpratıp üzdüm sadece. Çevre baskısı çok her gören aa çok zayıf diyor.
Merryli babydd Bence kiloya bu kadar takılmayın. Sağlıklı ve motor gelişimi de iyi diyosunuz ne güzel🌸 Benim kızımda 1500 doğdu şuan 6.5 aylık minyon bir bebek ama sağlıklı yaşıtlarını da yakaladı emeklemeye başladı bundan başka hiç bişeye takılmıyorum insanlar bazen konuşuyor küçücükmüş ufak tefekmiş umrumda değil açıkcası. Belkide fiziksel olarak ilerde yaşıtlarını yakalıcaklar bunuda bilemeyiz. Ek gıdadan sonra oğlunuz istediğiniz gelişimide gösterebilir 💕benim kızım ek gıda ile doktorun bile şaşırdığı bir ilerleme kaydetti. Bunun için kendinizi üzmeyin.
HavvaCnts babydd benim oğlumda 2 kilo 400 gram doğdu 2 kilo da taburcu oldu şuan 2 ay 25 günlük 6 kilo sadece anne sütü alıyordu ama sütüm artık yetmiyor Bebelac Gold veriyorum sütümün yetiş medigi yerde belki denemek istersin
Sekerpare_ babydd Geçmiş olsun canım depremde bende evimi kaybettim bebeğim bir aylık idi. Orada burada kaldık 60 70 kişi bir arada iki göz odada yemeden içmeden kesildim bebeğim zatürre oldu neler çektim İstanbul a aileme attım kendimi memede süt kalmamıştı üzüntü ve yememezliktn annem aşure yapmıştı bana yedim sütüm kaynadı
babydd Elevka_96 aynı dediğiniz gibi çevre baskısı bana kafayı yedirtecek sağlık ocağındaki hemşire aa bana bu kiloda 1 aylık bebek geliyor dedi canım o kadar sıkıldı ki ne yapayım bilmiyorum annesi olarak ona yetemiyormuş bakamıyormuşum gibi geliyor
morlu_baby Sma optipro ya geçin zaten Sma comfort yiyormuş başka mamaya alışması kabullenmesi zor olur.. bende ilk confort kullandım sonra optipro ya geçtim 4 aylık olunca memeyı kestı suanda sadece mama yiyor .. 3 saatte bir veriyorum suanda 5 ay 13 günlük 10 kilo
babydd morlu_baby maşallah ne güzelmiş kilosu aslında şöyle son 1 aydır comfort içiyor ondan önce 2 ay optipro içiyordu zaten ama sma bize yaramadı sanırım kilo olarak
babydd Merryli umarım ek gıda ile toparlar kızım da 😢 peki doktorunuz ek gıdaya ne zaman başlattı acaba kilosu düşük bebeklerde erken başlatıyorlar sanırım
babydd morlu_baby 90 cc içiyor gecelerimiz çok düzenlidir 10.30 11 gibi uykuya geçer 1.30da uykudayken emzirip mama veririm sonra 5.30ta kendisi uyanır o zaman yine emzirip mama veririm sonra 8.30 gibi güne başlarız
alev1 HavvaCnts sütünün yetmediğini nasıl anladın benim minnoş da 3 aya giriyor kafasını sağa sola çeviriyor meme arıyor gibi dili bazen dışarda emziriyorum devamlı aç kaldığını düşünmüyorum ama neden böyle yapıyor çözemedim kaka çiş durumu da iyi
Lidyos Ayda ortalama 700 gram almış, çok da köyü görünmüyor. Gelişimi iyiyse hiç canınızı sıkmayın. 2300 doğdu benim bebeğim de, 4 kiloyu gördüğümüzde bile evde bir bayram havası vardı. Küçük bebek doğurmuş olanlar anlar…
Merryli babydd 2 ay erken doğdu. Doğduğu aydan hesapladı doktorumuz 5.5 aylıktı düzeltilmiş 3.5du. Tadımlarla başladık baktım iştahlı ek gıdaya karşı hızlandırdık tadımları :) Başlayabilirsiniz dediğinde şok olmuştum küçücük geliyordu bana kızım nasıl başlarız diye. Gayet üstesinden geldi
morlu_baby babydd aslında güzel gidiyor aynı benim bebeğimde bu şekılde demekki mama size yaramamış o zaman değiştirin , aptamille bir başlayın isterseniz
babydd Merryli anladım ben de erken başlamak istiyorum aslında belki bizi de erken başlatır biraz toparlar hiç olmazsa çünkü böyle bağışıklığı da çok güçlü olmuyor 🥺
babydd Sekerpare_ teşekkür ederim canım sana da çok geçmiş olsun aynen benim bebeğim de 1 aylıktı ben de neler neler yedim ama sütüm hala çok değil sağıyorum 30 ml çıkıyor yine de sürekli emzirmeye çalışıyorum
63_hulya_63 babydd canım öncelikle çok geçmiş olsun rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah.bebehinin kilosunu kafaya takma her bebeğin gelişimi farklıdır kimi yavaş yavaş alır boyu uzar kimi birden alır durur sorun etme yani sen beslenmesine dikkat et yeterli kilosu az dgl normal
Oglumm_ babydd şükür Bi sıkıntı yokmuş ve zaten önemli olan doğum kilosu, zayıf doğmuş ve iyi almış maaşallah, çevre insanı etkiliyor baya anlıyorum seni ama işte her çocuk farklı bünye meselesi Bi sıkıntı yoksa hiç takma