Ikizoglusannesi06 Kızlar lütfen yardım zaten çok yoğun oluyorum o yüzden saat bası bile değiştirsem pişik yapıyor hatta bebek bezi kullanıyorum o bile yapıyor terliyorum ondan mı acaba siz hangi marka kullanıyorsunuz 😏😏
Evrem94 Ikizoglusannesi06 ben 2 yıldır tampon kullanıyorum. Sıfır pişik problemi mis gibi . Tavsiye ederim
Benimdunyamm Ikizoglusannesi06 pcos var bende bıktım valla çok yoğun adet görüyorum şuan bile popom pişmiş bebek bezi kullanıyorum Orkid kullaniyorum gene aynı
sarmaliklahana Ikizoglusannesi06 molped kullanıyorum 15 senedir. Ama deneme yanılma ile bulmanız lazım herkesden farklı durum bu. 🙄
Lilybaby Ikizoglusannesi06 evde olduğunuzda tampon deneyin taşmazsa dışarda da takarsınız. Ben günlük pedle takıyordum sıkıntı olmuyordu. Ped olarak da natracare deneyebilirsiniz pahalı ama çok sağlıklı
Benimdunyamm Evrem94 ay ben çok korkuyorum ondan ya bende pcos var çok aşırı adet oluyorum hemen dolar valla o 🤣
Ikizoglusannesi06 Benimdunyamm ben de de pcos var ne iğrenç bişey doğumdan sonra da kanamam iyice arttı anlatamam yani afedersiniz işyerinde hep üstüme çıktı
Evrem94 Ikizoglusannesi06 o zaman anne yönetimi uygula kuzum. Pedin üzerine eski kullanmadığın bi tişörtü birkaç parçaya böl ve koy. Kirlendikçe değiştir sonra toplu olarak makinede yıkarsın. Annem böyle yapardı aklımda kalmış
Evrem94 Benimdunyamm inan korkulacak bişey değil. Bir defa kullansan bırakmazsın o derece. Benim 5 gün sürüyor ve ilk 3 gün yoğun geliyor. Bir paket iki ay gidiyor
Ikizoglusannesi06 sarmaliklahana molped çok uzun yıllar önce kullanmıştım ama onun ekstra uzunu varmı kardeşim her yerde göremiyorum valla
whitechocolatemochaa Ikizoglusannesi06 molpes pure and soft gece olanını mutlaka deneyin bende pcosluyum ve cok kanamam oluyo bu en iyisi tamamen pamuklu hiç pişik yapmıyor
sarmaliklahana Ikizoglusannesi06 ben normal kullanıyorum hele dogumdan sonra iyice azaldı benım. Az ama uzun gün olarak sürüyor. O yüzden normlar ped yetiyor. Gece olanı yada uzun olanı kullanmadım hiç.
Helokusunannesi Depend kuşlanıyorum ben çok fazla kanamam oldugu için, ilk 3 gün depend sonra normal ped kullanımkna geçiyorum bu sayede tahriştwn kurtuldum
Ikizoglusannesi06 Evrem94 o da afedersin koku yapıyor be kuzum çalışıyorum işyerinde sıkıntı oluyor bazen tuvalete bile gidecek zaman bulamıyorum
hurremsultann Ikizoglusannesi06 kotex gece kullanıyorum diğerlerinden daha iyi bence pamuksu bir yapısı var
NariNariKiminYari Ikizoglusannesi06 benimde aşırı kanamam var tampon gayet iş görüyor tampondan önce molped bariyerli kullanıyordum oda baya iyiydi