@“1kelebek1panda”#p25280069 Üsttekilerin hepsi ayakkabı hariç 300 olur
Eğer bebeğinin 3-6 ayı yaza denk gelecekse ben bir şeyler daha ekleyeceğim pakete tabi sana fotoğraf atarım, eğer beğenirsen
Mont 200 uyku tulumu 80 düşünüyorum
En alttakinin hemen satılacağını düşünmedim diğer arkadaş sonra alır muhtemelen diye attım onu şu bahar döneminde bir süre daha giydireceğim sanırım. Çünkü 9-12 ler küçük gelmeye başladı kışlıkta 12-18 almadım çok, yazlık aldım kısa giyilecek diye az parçası var şu an olan
o yüzden onu şu 1 ay için satamıyorum @1kelebek1panda