Cnsy00 Zuzumam yazdıklarınıza çok özendim bende 54ike hamile kaldım hayatımda hep zayıftım hamile kalmadan 50 falandım hatta o ara aldım biraz 64ile doğuma gittim 2. Aydayız şuan 62 kiloyum hayatımda hiç göbeğim olmadı şuan 3 aylık gibiyim basenlerim aldı başını gitti hamilelikte çatlamadım emzirme sürecinde bel kısmında çatlaklar oldu şok oldum bir haftadır evde pilates yürüyüş yapıyorum ama boğazımı tutamıyorum çok acıkıyorum bide yemeyince sütüm kesilcek diye korkuyorum gögüslerim dolmayınca bişeyler yiyorum hemen uff bu döngü bitsin eski halime döneyim bende bi program yapmalıyım ama çok üşeniyorum
Zuzumam @“Cnsy00”# Cnsy00 tek ihtiyacın motivasyon kafana koydun mı tamam . Bir ay zaman ver kendine. Diyet yıllarca sürmüyor. İnşallah verirsin canım:)
Yarenmelisaa Bende doğum yapalı 7 ay oldu 59 la hamile kaldım şimdi 78 fln ım bir türlü veremiyorm kendimi kötü hissediyorum evden çıkamıyorum pek emziriyorum sürekli acikiyorm canım tatlı çekiyor evde bı kaç kere diyet denemdim başaramadım napmam lazım hiç bilmiyorum 😕
Feza4554 Elisarli ben 80 kilo ile başladım hamileliğe doğuma kadar 90 kilo oldum şu an 77 kiloyum ekmeği hayatımda çıkardım sabah yoğurt la yulaf karıştırıp yiyordum ve haşlanmış yumurta yiyiyordum süt te yapıyo bolca su içiyorum meyve yiyordum ara üğün olarak az yağlı yemek yapıyordum üyle bolca salata tüketiyordum yememden çok üdün vermedim emziriyorum sonuçta ama verdim biraz🤩 .
CaglaMenessa Elisarli elçin Demirel in videoları var YouTube’da tavsiye ederim hamileliğim elçin Demirel ile pilates yaparak çok güzel geçti bebek dışında kilo da almamıştım
Mevaseray_prensesinannesiiii Elisarli bende baya verdim ama şimdi geri aldım nasıl sabitliycem bilmiyorum bende 20 ay oldu sezeryan olalı benim göbek baya var nasıl yapicam bilmiyorum kizimida 18aylikken sütten kestim bakalım nasıl yapicam hayırlısı Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
Elisarli Mevaseray_prensesinannesiiii verdikten sonra eski yeme düzenine dönünce hemen alınıyor yani verdikten sonrada korumak için dikkat etmek lazım kısaca hep sağlıklı şeyler yiyip abur cümbür yememek lazımda onlarda çok cazip geliyor insana işte dayanmak çok zor
Zuzumam annelik_delilik ben yurtdışında yaşıyorum benim markayı bulamazsınız. Ama tredyolda arkadaşlarıma bakmıltım güzel ürünler vardı . Belden olanları tavsiye ediyorum. Sırtlı yada taytlı önermiyorum.
_YanakReisinAnnesii Sezeryan göbeğimi aldı gitti dediginiz şeyler için bende şurda bekleyeyim 🤓 karnımı kesip atasım geliyor artık, hamile misin sorularıyla karşılaştığım dahi oluyor çok sinirlerim bozuluyor artık bi yardim ediverin 😢
Zuzumam _YanakReisinAnnesii canım ben 32. Günümdeyim ve 68 kiloyum kiloma göre göbeğim kilo göbeğim var. Yani göbeğim gitti diyebilirim. Kuzenim 2 ay oldu doğum yapalı bugün onunla göbek fotoğrafımızı attık. Benim ona göre çok çok iyidi . Aramızda ki tek fark ben korse kullandım o kullanmadı . Çatlaklarım çoktu ama beyazlamışlaar ve nerdeyse kalbolmak üzereler . Ve şunu belirtmek isterim ben hamileliğimde 23 kilo aldım o 8 . Onun iç karnı genişti göbeği çok yoktu . Benim ise acayip göbeğim vardı keşke fotoğrafını koyabilsem. Bana ikiz hamilemisin diye o kadar soru geliyordu ki hayır diyince emin misin git bi doktora iyice sor diyolardı. Ben hamiş göbeği sevdiğim için aksine mutlu oluyordum. 17 haftalık hamileyken dışardan net hamile göbeğim vardı . Daha nasıl tarif edeyim. Hiç yap kullanmadım. Ben bu göbeği toparlamışsam herkes toparlar. Yeter ki güzel bir korse bulun vakit kaybetmeden başlayın. Ayrıca benim alttan çok dikişim vardı ağrım çoktu üstüne ağır bronşit oldum 10. Günden sonra başlayabildim. O gün çok önemliydi aslında vücudun metabolizmasının en hızlı zamanıydı o kadar yapıcı olarak aktif ki o günler kullansaydım şuan sıfır göbeğim olurdu eminim . Ama şimdi ki halinden de memnunum
Zuzumam Lemancelikel tamamen protein ile beslenerek 3 beyazı hayatımda çıkararak . Sirke ve yeşil çay bol bol tüketiyorum. Meyve asla yemiyorum çünkü onlarda şeker var. Hiç bir diyet listesine uymadım . Diyetisyenlere kulak asmadım . Bebçn hızlı kilo vermek istiyordum . Diyetisyenler kilo korumaya odaklı liste oluştıruyor veya haftada bir iki kilo verdirtiyor
_YanakReisinAnnesii Zuzumam doğum yapalı 20 ay oldu 🥲 bu saatten sonra korse paklar mı bu göbeği acaba 🤔 çatlağım hiç yok sadece balon şişer indirirsin ecüş bücüş olur ya Öyle göbeğim 😂 bu arada bende 30 kiloya yakın aldım hamilelikte hem kilom coktu hemde ödemin gebelik şekerinden dolayı. Ve karnım da vardı yani dediğin gibi çok erken haftalar da çıktı benim de. Korse de takmadım malesef doğum yaptıktan sonra 🤷♀️ aslında denedim ama çok baskı olunca göbeğim de çıkardım attım şuan da da çok pişmanım 😬😂
Zuzumam _YanakReisinAnnesii geç kalmadın şimdi başlıyabilirsin .en az İllaki 20 güne 4 5 santim incelmeyi göreceksin . Ölç öncesi sonrası yap inceldikçe motivasyon olur sana . Çünkü doğum yapmamış insanlarda bel incelmesi için kullanıyor. Spor salonlanlarda hocalar zaten önerir . Hatta spor yaparken tavsiye ederler ki yağ yakımı sırasında daha çabuk şekil alsın
_YanakReisinAnnesii Zuzumam peki önerdiğin tavsiye ederim dediğin bir korse var mı? 1.70 boyun da 65-67 kg civarındayım şöyle bi 4-5 kg verir en önemlisi 6 aylık hamile gibi olan göbeğimden kurtulursam çok daha iyi hissedicem kendimi inşallah 🥲
Zuzumam _YanakReisinAnnesii yok inan ben yurtdışında yaşıyorum. Kullanmadığım ürünü nasıl tavsiye edebilirim ki. Bi arkadaşım Bimden bi korse almıştı memnundu .kancalı belden streci güçlü olsun yeter başka ne olabir ki
egsms03 _YanakReisinAnnesii şuan aynı ben 🙈 170 boy 65 kilo ve acil 5 kilo versem rahat edicem 60 ile hamile kalıp 76 ile doğuma gitmiştim 2 57 günlük bebeğim 🫶