Ikizannesi06 hanımefendiciğim siz bu konuda hassas olduğunuz için böyle düşünüyorsunuz. Kimse sizi ayıplamıyor ve ya gülmüyor. Yorumlardan anladığım bu. Burda defalarca bu konuya denk geldim herkeste gayet normal olduğunu yazmış. Arkadaşlar da daha küçük ya belki düşündüğünüz gibi değildir diye kendilerince teselli veriyorlar size üzüldüğünüz için. Siz bence bu düşüncenizi kimse bana inanmıyor kafanızı değiştirin. İnsanlar size inanıyor ama belki başka bir şey daha olabilir mi diyorlar. Doktorada gitmişsiniz normal demiş, bence üzülmeyin bu kadar mutlaka unutacaktır.