Benim de ikizlerim var bir kız bir erkek. Kızım 15. Aydan beri biberon ya da yastığın üstüne yatıyordu gözlemledim dikkatini dağıtmaya çalıştım kendini kasıyor ama hemen anladım çocukluk çağı mastürbasyonu olduğunu. Tesadüfen keşfetmiş belli ki . Sonrasında azaldı bu davranışı ama deprem olunca çok fazla yer değiştirdik . Ortamı değişti huzursuz oldu gece arabada yattık vs . Tekrar eve döndüğümüzde yine artmıştı . Genellikle uyku öncesi ya da onunla oynamadığım zamanlarda yapıyordu. Şuan 18 aylık ve unuttu gibi bir şey . Elbet unutacaktır dönemsel sonuçta bebek. Asla tepki vermedim hiç kızmadım hep dikkatini dağıtmaya çalıştım . Bazen görmezden geldim inşallah tamamen bırakırlar bu davranışı